Terug naar het DMS software overzicht

Inhoudsopgave

  1. Inleiding
  2. Systeem informatie
  3. Alle functionaliteiten
  4. Casestudies
  5. Meer informatie aanvragen

Wilt u meer informatie over DocuWare Cloud?

Informatie aanvragen
Systeem:

DocuWare Cloud

DocuWare Cloud: veilige informatie en workflows in een compromisloze SaaS-oplossing

DocuWare Cloud biedt volledig documentbeheer en workflowautomatisering via een echte multitenant SaaS-applicatie waarmee u uw berdrijf naar een heel nieuw productiviteitsniveau zult tillen.

  • Informatie vastleggen, centraliseren en verwerken zonder handmatige werkzaamheden. 
  • Automatiseer en versnel bedrijfsprocessen zoals factuurverwerking, contractbeheer of onboarding van nieuwe medewerkers
  • Veilige informatie en compliant zijn met wet en regelgeving zoals HIPAA en AVG.
  • Ondersteun gedistribueerde en mobiele teams met overal en altijd toegang
  • Verplaats informatie tussen mensen en systemen met een nauwe integratie in uw ERP, CRM of andere applicaties
Leverancier:

KYOCERA Document Solutions Nederland

Kyocera Document Solutions Nederland is dochteronderneming van Kyocera Document Solutions Inc., een wereldwijd toonaangevende leverancier van totale documentoplossingen, gevestigd in Osaka, Japan.

Het portfolio van het bedrijf omvat betrouwbare en milieuvriendelijke MFP's en printers, evenals zakelijke toepassingen en diensten waarmee klanten hun documentworkflow kunnen optimaliseren en beheren.

Al zestig jaar zijn we een innovatieve pionier in het transformeren van documentbeheer en informatiemanagement. Met professionele expertise en onze persoonlijke manier van samenwerken, is het doel van het bedrijf om organisaties te helpen kennis aan het werk te zetten om verandering te stimuleren.

Introductievideo

Certificaten

Platform: Cloud, Hosted
Gebruikers: Van 1 tot 250+ gebruikers
Bedrijfsgrootte: Van 1 tot 250+ medewerkers
Budget per gebruiker per maand: Van €1 tot €100
Budget totaal: Van €1 tot €100.000
Integratie: Boekhouding, DMS, E-mail programma, ERP, Office, Office for Mac
Mobiel: Android, iOS
Browser: Chrome, Firefox, Edge, Safari
Database: Microsoft SQL, mySQL, Oracle
Support: E-mail, Handleidingen, Live Chat, Telefonisch
Lokale support: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Andere
Taal interface: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Andere, Spaans
Tax compliance: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Andere
Broncode: Closed source
Ecosysteem: Nee
Gratis trial: Ja
Sandbox: Nee

Alle functionaliteiten

Platform

Cloud
Primair

On-premises Een on-premises ERP systeem is geheel naar eigen inzicht in te richten. De software en hardware moeten worden aangeschaft waardoor er vooraf een groot bedrag moet worden gereserveerd.
De ontwikkeling van de software die perfect aansluit op uw werkprocessen, zorgt ervoor dat de implementatietijd soms kan oplopen tot een aantal maanden. Na de implementatie bent u zelf verantwoordelijk voor het onderhouden en beveiligen van uw systeem.

On-premises
Secundair

Hosted Bij een hosted oplossing koopt u de licentie voor de software en bent u vrij om ermee te doen wat u wenst. Het ontwikkelen van de software en de bijbehorende implementatietijd kan oplopen tot enkele maanden.
De software wordt vervolgens op de servers van een derde partij geïnstalleerd. Hierdoor hoeft u geen hardware aan te schaffen. U bent eigenaar van de software zonder dat u zelf verantwoordelijk bent voor de opslag en beveiliging van de servers.

Hosted
Primair

Hybrid Een hybrid ERP oplossing is een combinatie van een on-premises en een Cloud systeem. U wordt eigenaar van de software welke voor een deel op eigen servers wordt geïnstalleerd.
Slechts een deel wordt ontwikkeld speciaal voor uw bedrijf en het andere deel zijn vrijwel standaard functionaliteiten. Hierdoor wordt de implementatietijd beperkt gehouden en wordt er enkel geld uitgegeven aan maatwerk dat noodzakelijk is.

Hybrid
Secundair

Gebruikers

1 tot 10 gebruikers Deze oplossing is beschikbaar voor 1 tot 10 gebruikers.

1 tot 10 gebruikers
Primair

10 tot 25 gebruikers Deze oplossing is beschikbaar voor 10 tot 25 gebruikers.

10 tot 25 gebruikers
Primair

25 tot 50 gebruikers Deze oplossing is beschikbaar voor 25 tot 50 gebruikers.

25 tot 50 gebruikers
Primair

50 tot 150 gebruikers Deze oplossing is beschikbaar voor 50 tot 150 gebruikers.

50 tot 150 gebruikers
Primair

150 tot 250 gebruikers Deze oplossing is beschikbaar voor 150 tot 250 gebruikers.

150 tot 250 gebruikers
Primair

Meer dan 250 gebruikers Deze oplossing is beschikbaar voor meer dan 250 gebruikers.

Meer dan 250 gebruikers
Primair

Bedrijfsgrootte

1 tot 10 medewerkers Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 1 tot 10 medewerkers.

S: Minder dan 10 medewerkers
Secundair

10 tot 50 medewerkers Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 10 tot 50 medewerkers.

M: Tussen de 10 en 50 medewerkers
Primair

50 tot 250 medewerkers Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 50 tot 250 medewerkers.

L: Tussen de 50 en 250 medewerkers
Primair

Meer dan 250 medewerkers Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met meer dan 250 medewerkers.

XL: Meer dan 250 medewerkers
Primair

Implementatiebudget SaaS

Tot 25€ per gebruiker per maand
Primair

€25 tot €50 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €25 tot €50 per gebruiker per maand.

25€ tot 50€ per gebruiker per maand
Primair

€50 tot €75 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €50 tot €75 per gebruiker per maand.

50€ tot 75€ per gebruiker per maand
Primair

€75 tot €100 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €75 tot €100 per gebruiker per maand.

75€ tot 100€ per gebruiker per maand
Secundair

€100 tot €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €100 tot €150 per gebruiker per maand.

100€ tot 150€ per gebruiker per maand
Geen

Meer dan €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget groter dan €150 per gebruiker per maand.

Meer dan 150€ per gebruiker per maand
Geen

Implementatiebudget on-site

Tot €5.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tot €5.000.

Tot 5.000€
Primair

€5.000 tot €25.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €5.000 en €25.000.

5.000€ tot 25.000€
Primair

€25.000 tot €50.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €25.000 en €50.000.

25.000€ tot 50.000€
Secundair

€50.000 tot €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €50.000 en €100.000.

50.000€ tot 100.000€
Beperkt

Meer dan €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget meer dan €100.000.

Meer dan 100.000€
Geen

Facturatie

Posities in deelbedragen splitsen
Standaard aanwezig
Toewijzing kostenplaatsen
Standaard aanwezig
Rekening- en skontotermijnen bewaken
Nee
Actuele status en details inzien
Standaard aanwezig
Tijdgevoelige bonnetjes weergeven en filteren
Standaard aanwezig
Alarmsysteem
Standaard aanwezig
Statistische analyse
Nee
Gegevens aanvullen
Standaard aanwezig
Bijzonderheden registreren
Standaard aanwezig
Tijdgevoelige bonnetjes weergeven en filteren
Standaard aanwezig
Chat
Nee
Informatie-uitwisseling
Standaard aanwezig
Documenten maken en beantwoorden
Standaard aanwezig
Medewerkers in opmerkingen taggen
Nee
Enquetes maken
Standaard aanwezig

Archiveren

Documenten
Standaard aanwezig

E-Mails E-Mails können im DMS archiviert werden. 

E-Mails
Standaard aanwezig
Bijlagen
Standaard aanwezig
Overig
Standaard aanwezig

Bonnenregistratie

Mail
Standaard aanwezig
Fysiek
Standaard aanwezig
Overig
Standaard aanwezig

Barcodes scannen en identificeren

Barcodes scannen en identificeren
Standaard aanwezig
Barcodes genereren
Standaard aanwezig
Automatisch taggen
Standaard aanwezig
Verschillende typen barcodes
Standaard aanwezig

Digitale handtekeningen

Handtekening in tekst
Standaard aanwezig
Handtekening in plaatje
Standaard aanwezig
Private key
Nee
Public key
Nee
Officiële electronische handtekening
Via derde partij
Officiële tijdcode
Standaard aanwezig

Drag & Drop

E-Mails
Standaard aanwezig
PDF
Standaard aanwezig
Overig
Standaard aanwezig

Mobiele beschikbaarheid

Data mobiel overdragen
Standaard aanwezig
Complete toegang tot alle data
Standaard aanwezig
Documenten scannen
Standaard aanwezig
Tags
Standaard aanwezig

OCR

Tekenherkenning
Nee
Tekstherkenning
Standaard aanwezig
Documentherkenning
Standaard aanwezig

Mapstructuur

Standaardstructuur
Standaard aanwezig
Nieuwe mappen maken
Standaard aanwezig
Mappen verplaatsen
Standaard aanwezig
Mappen hernoemen
Standaard aanwezig
Standaard documenten aanwezig
Standaard aanwezig
Bestaande DMS aan standaard aanpassen
Standaard aanwezig
Standaardstructuur herstellen
Standaard aanwezig

Personeelsmanagement

Algemene gegevens vastleggen
Kan met maatwerk
Filtermogelijkheden voor personeelsdossiers
Kan met maatwerk
Status
Kan met maatwerk
Teams
Kan met maatwerk
Beroep
Kan met maatwerk
Vervolgopleidingen
Kan met maatwerk
Meldingen van afspraken en deadlines
Kan met maatwerk
Inzicht in stukken
Kan met maatwerk
Automatische kopie van stukken
Kan met maatwerk
Automatisch verwijderen van kopieën van akten
Kan met maatwerk
Bericht van aanpassing van stukken
Kan met maatwerk
Organogram
Nee
Verschillende hierarchien aangeven
Nee
Functies uit het personeelsdossier overnemen
Nee
Verantwoordelijkheden definiëren
Nee
Deelstructuren
Nee
Calender view
Nee
Checklists
Kan met maatwerk
Sollicitatiebeheer
Nee
Behoefte aan personeel verwerken
Nee
Vacatures aankondigen
Nee
Verbinding met vacatureplatforms
Nee
Sollicitaties archiveren
Standaard aanwezig
Correspondentie templates
Nee
Arbeidscontract opstellen
Nee

ISO standaarden

ISO 15489-1
Standaard aanwezig
ISO 15489-2
Standaard aanwezig
ISO 82045
Nee
ISO 10166
Nee
Richtlijn elektronische handtekeningen EU 1999/93/EG
Nee

Zoekfunctie

Naar bestandsnaam
Standaard aanwezig
Naar laatste gebruiker
Standaard aanwezig
Naar bestandstype
Standaard aanwezig
Naar tags en slagzinnen
Standaard aanwezig
Naar tickets
Standaard aanwezig
Zoeken op stukken tekst
Standaard aanwezig

Ticketsysteem

Uitgave van tickets bij invoering document
Standaard aanwezig
Documenten en emails gelinkt in de tickets
Standaard aanwezig
Tickets opnieuw indienen
Standaard aanwezig
Zoeken naar tickets
Standaard aanwezig
Tickethistorie voor klantenmappen
Standaard aanwezig

Versiebeheer

Protocollering van veranderingen
Standaard aanwezig
Herstellen van oude stand
Standaard aanwezig
Archivering van afzonderlijke versies
Standaard aanwezig
Coördinatie van gemeenschappelijke inzage
Standaard aanwezig
Verschillende ontwikkelingstakken
Nee

Contractbeheer

Goedkeuring workflows
Standaard aanwezig
Audit proof archief
Standaard aanwezig
Digitale handtekening
Standaard aanwezig
Samenwerkingen
Standaard aanwezig
Mobiele inzage
Standaard aanwezig

Andere functies

Verwerkingsstatus van documenten
Standaard aanwezig
Toestemming
Standaard aanwezig
Apparaatbeheer
Standaard aanwezig
Categorisatie van documenten
Standaard aanwezig
Tegelijk werken
Standaard aanwezig
Rekening voor crediteuren
Nee
Klantmanagement
Standaard aanwezig
Klantenmappen
Standaard aanwezig
Requirements management
Nee

Amendementen

Betalingstermijnen
Nee
Overeenkomsten
Nee
Escalatiestappen
Nee
Doorsturen bij niet behandeling
Nee

Kennisbank

Vragen beoordelen
Kan met maatwerk
Oplossingsproblemen inbrengen
Kan met maatwerk
Bekommentarieren
Kan met maatwerk
Antwoord markeren als opgelost
Kan met maatwerk
Onderscheid voor gebruikers
Kan met maatwerk

Workflow

Workflow-Designer
Standaard aanwezig
Verwerkingsregels integreren
Standaard aanwezig
Scripting-mogelijkheden
Standaard aanwezig
Logisch besluitvormingsproces
Standaard aanwezig
Individuele formulieren
Standaard aanwezig
Deelformulieren
Nee
Eigen script in formulier integreren
Nee

Besturingssysteem

Linux Deze oplossing ondersteunt Linux.

Linux
Primair

Mac OS Deze oplossing ondersteunt Mac OS.

Mac OS
Primair

Windows Vista Deze oplossing ondersteunt Windows Vista.

Windows Vista
Geen

Windows XP Deze oplossing ondersteunt Windows XP.

Windows XP
Geen

Windows 7 Deze oplossing ondersteunt Windows 7.

Windows 7
Geen

Windows 8 Deze oplossing ondersteunt Windows 8.

Windows 8
Secundair

Windows 10 Deze oplossing ondersteunt Windows 10.

Windows 10
Secundair

Unix Deze oplossing ondersteunt Unix.

Unix
Primair

Anders Deze oplossing ondersteunt ook andere operating systems.

Anders
Primair

Integratie

Kassasysteem
Nee
Boekhouding
Standaard aanwezig
Callcenter pakketten
Beperkte ondersteuning
DMS
Standaard aanwezig
E-mail programma
Standaard aanwezig
ERP
Standaard aanwezig
Office
Standaard aanwezig
Office for Mac
Standaard aanwezig

Mobiel

Android Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Android.

Android
Ja

iOS Deze oplossing is geoptimaliseerd voor iOS, het mobiele besturingssysteem van Apple.

iOS
Ja

Blackberry Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Blackberry.

Blackberry
Beperkt

Windows Phone Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Windows Phone.

Windows Phone
Beperkt

Browser

Chrome Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Chrome.

Chrome
Primair

Firefox Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Firefox.

Firefox
Primair

Internet Explorer Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Internet Explorer.

Edge
Primair

Safari Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Safari.

Safari
Primair

Database

Access Deze oplossing ondersteunt Access.

Access
Geen

Btrieve Deze oplossing ondersteunt Btrieve.

Btrieve
Geen

FoxPro Deze oplossing ondersteunt FoxPro.

FoxPro
Geen

FileMaker Deze oplossing ondersteunt FileMaker.

FileMaker
Geen

Hana Deze oplossing ondersteunt Hana.

Hana
Geen

IBM DB2 Deze oplossing ondersteunt IBM DB2.

IBM DB2
Geen

Informix Deze oplossing ondersteunt Informix.

Informix
Geen

Microsoft SQL Deze oplossing ondersteunt Microsoft SQL.

Microsoft SQL
Primair

mySQL Deze oplossing ondersteunt mySQL.

mySQL
Primair

Oracle Deze oplossing ondersteunt Oracle.

Oracle
Primair

Pervasive SQL Deze oplossing ondersteunt Pervasive SQL.

Pervasive SQL
Geen

PostgreSQL Deze oplossing ondersteunt PostgreSQL.

PostgreSQL
Geen

Progress Deze oplossing ondersteunt Progress.

Progress
Geen

Sybase Deze oplossing ondersteunt Sybase.

Sybase
Geen

Support

E-mail De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen per e-mail.

E-mail
Standaard aanwezig

FAQ De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen door middel van Frequent Asked Questions (FAQ).

FAQ
Nee

Handleidingen De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie handleidingen.

Handleidingen
Standaard aanwezig

Live Chat De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een live chat.

Live Chat
Standaard aanwezig

Telefonisch De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met telefonische ondersteuning.

Telefonisch
Standaard aanwezig

Video De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie video's.

Video
Beperkte ondersteuning

Lokale support

Nederland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Nederland.

Nederland
Ja

België Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in België.

België
Ja

Duitsland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Duitsland.

Duitsland
Ja

Frankrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Frankrijk.

Frankrijk
Ja

Oostenrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Oostenrijk.

Oostenrijk
Ja

Verenigd Koninkrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Verenigd Koninkrijk.

Verenigd Koninkrijk
Ja

Zwitserland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Zwitserland.

Zwitserland
Ja

Andere Deze leverancier biedt ook lokale ondersteuning in andere landen.

Andere
Ja

Taal interface

Nederlands Deze oplossing is in het Nederlands.

Nederlands
Ja

Engels Deze oplossing is in het Engels.

Engels
Ja

Duits Deze oplossing is in het Duits.

Duits
Ja

Frans Deze oplossing is in het Frans.

Frans
Ja

Andere Deze oplossing is ook in andere talen.

Andere
Ja

Spaans Deze oplossing is in het Spaans.

Spaans
Ja

Tax compliance

Nederland Deze oplossing is tax compliant voor Nederland.

Nederland
Ja

België Deze oplossing is tax compliant voor België.

België
Ja

Duitsland Deze oplossing is tax compliant voor Duitsland.

Duitsland
Ja

Frankrijk Deze oplossing is tax compliant voor Frankrijk.

Frankrijk
Ja

Oostenrijk Deze oplossing is tax compliant voor Oostenrijk.

Oostenrijk
Ja

Verenigd Koninkrijk Deze oplossing is tax compliant voor Verenigd Koninkrijk.

Verenigd Koninkrijk
Ja

Zwitserland Deze oplossing is tax compliant voor Zwitserland.

Zwitserland
Ja

Andere Deze oplossing is tax compliant met andere landen.

Andere
Ja

Broncode

Closed source Deze oplossing is closed source.

Closed source
Ja

Open source Deze oplossing is open source.

Open source
Nee

Ecosysteem

Ecosysteem Er bestaat voor deze ERP oplossing een ecosysteem van externe partijen die complementaire diensten leveren zoals add-ons en plug-ins.

Ecosysteem
Nee

Gratis trial

Gratis trial Deze oplossing is beschikbaar als gratis trial.

Gratis trial
Ja

Sandbox

Sandbox Dit ERP systeem heeft een sandbox waar aanpassingen en de werking van het systeem kan worden getest voor livegang.

Sandbox
Kan met maatwerk

Casestudies

Casestudy: HB Munters Group - KYOCERA

Waarom HB Munters Group, gespecialiseerd in op maat gemaakte systemen voor temperatuur, vochtigheid en klimaatbeheersing, kiest voor DocuWare van KYOCERA.

Lees verder